Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Συμμορία μουσουλμάνων λαθρομεταναστών επιτίθεται σε ζεύγος στην Κοπεγχάγη







Η Νάννα γράφει στο προφίλ της στο Φέησμπουκ: «Το αίμα τρέχει από το στόμα μου, πίσω από κεφάλι μου και από αλλού. Το χείλος μου σχίστηκε στα δύο, μέχρι την μύτη. Δεν καταλαβαίνω. Έχω μείνει με πολλά ερωτήματα. Γιατί; Γιατί εμάς; Ποιο το νόημα της υπέρμετρης βίας; Τι έχουν στο μυαλό τους εκείνοι οι μετανάστες, όταν επιτίθονται εναντίον ενός ζευγαριού καθ’ οδόν προς το σπίτι του την Παραμονή των Χριστουγέννων; Είμαι γεμάτη μίσος, απογοήτευση και λύπη. Δεν τους θέλω στην γειτονιά μου, στην πόλη μου ή στην χώρα μου.»

 

Η απάντηση στις ερωτήσεις της Νάννα είναι η ίδια στο γιατί οι Μουσουλμάνοι [φονεύουν], σακατεύουν, βιάζουν και διώκουν τους μη Μουσουλμάνους, σε όλον τον κόσμο: Επειδή το Κοράνι τους προστάζει να το κάνουν.






Το ζεύγος – η 23χρονη  Νάννα Σκόβμαν και ο Μαντς Σολχάμμερ – περπατούσε γύρω από το Εγκέβεπλες (περιοχή της Κοπεγχάγης γνωστή για την περιδιάβαση ομάδων μουσουλμάνων εκεί) όταν ένας νεαρός με ποδήλατο τους πλησίασε. Ήταν μόνον 16-17 ετών, κατ’ ισχυρισμόν, αλλά φαινόταν πολύ επιθετικός.

«Τι θέλετε; Έχετε κανένα πρόβλημα;» μας ρώτησε αρκετές φορές και κατέβηκε από το ποδήλατό του, λέει η Νάννα στον Έξτρα Μπλαντέτ.



Σε κάποιο σημείο ο Μαντς ρωτά τον νεαρό «Τι, τι θέλεις;» και ο νεαρός φρένιασε.


 


Η Νάννα περιγράφει πώς ο νεαρός χτύπησε τον Μαντς στο κεφάλι με μία γυάλινη φιάλη. Ξαφνικά περισσότεροι νεαροί ξεχύνονται από κάποιο υπόγειο. Ήταν οπλισμένοι με αλυσίδες, από εκείνες που χρησιμοποιούν κάποιοι για να κλειδώνουν τα δίκυκλά τους. Επιτέθηκαν στον Μαντς. Αμύνθηκε ενώ οι γροθιές κι οι κλωτσιές έπεφταν βροχή επάνω του και σύντομα βρέθηκε στο έδαφος.

 




«Μου φώναξε να τρέξω, μα φοβήθηκα ότι θα τον σκότωναν. Οπότε παρενέβην» λέει η Νάννα Σκόβμαν. Την έριξαν στον έδαφος και δέχθηκε χτυπήματα στο πρόσωπό της από τις αλυσίδες. Κατόπιν, οι νεαροί έφυγαν τρέχοντας. Το αποτέλεσμα ήταν η Νάννα να χάσει ένα δόντι και να σχιστεί το χείλος της.

Πηγή: ShariaUnveiled

Μετάφραση: Παναγιώτης Κουϊμτζίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλείσθε να μην γράφετε υβριστικά σχόλια, διότι θα διαγράφονται.