Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Πόρνη μία μητέρα που γεννά, κατά την άποψη ιερέα.



Μία ανάρτηση στο ιστολόγιο Σχίζας, έκανε εντύπωση, και την τοποθετώ όπως την βρήκα, εκτός της φωτογραφίας που την άλλαξα, καθώς δεν είχε και τόση σχέση.











Ερώτησις:
Πάτερ πρέπει εμείς οι Ορθόδοξοι να γιορτάζουμε τα γενέθλιά μας ή όχι;

Απάντησις:
Άκουσε παιδί μου γενέθλια δικαιούνται να γιορτάζουν μόνον σε όσους ο Θεός τα προανήγγειλεν όπως π.χ. η γέννησις του Χριστού, η Γέννησις της Παναγίας και του Ιωάννου του Προδρόμου. 



Αυτά είναι Θεάρεστα  γενέθλια. Τα των λοιπών ανθρώπων τα γενέθλια είναι αμαρτωλά, διότι κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά παιχνίδια.

Εάν τα γενέθλια δεν ήταν αμαρτωλά δεν θα βάπτιζαν τα βρέφη. Όποιοι γιορτάζουν τα γενέθλιά τους, γιορτάζουν την σαρκικήν τους αμαρτίαν.

Ο Θεός θέλει, να γιορτάζωμε τα Πνευματικά μας γενέθλια και πνευματικά γεννιέται ο άνθρωπος που βαπτίζεται. Και από αμαρτωλός που ήταν γίνεται αναμάρτητος, δηλαδή ψυχικά και σωματικά καθαρός.
Και καλόν είναι αυτοί που σέβονται τον Θεόν να γιορτάζουν την ονομαστικήν  τους εορτήν που λέγεται Πνευματική αναγέννησις.

Όλα τα δυτικά Παπικά κράτη, που γιορτάζουν τα γενέθλιά τους είναι σιχαμερά στα μάτια του Θεού, διότι γιορτάζουν τα πορνικά και αμαρτωλά παιχνίδια της συλλήψεώς των.

Όταν ο Ηρώδης γιόρτασεν τα αμαρτωλά γενέθλια, βρήκεν αφορμήν η Σατανάς και τον έβαλεν και έκοψεν το κεφάλι του Ιωάννη του Βαπτιστή, που ολόκληρος ο κόσμος ήταν κατώτερος της κεφαλής αυτής.

Επειδή τα έργα των δυτικών είναι πονηρά, αρέσκονται να γιορτάζουν τα βρώμικα γενέθλιά τους.

Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη

Πηγή: Ορθόδοξος Χριστιανική Γωνιά.


(Η έντονη γραφή τέθηκε από εμένα στο παραπάνω κείμενο)



Και πλέον τα σχόλια επί του θέματος:

1) Δεν είναι θέμα Χριστιανισμού, εξ όσων γνωρίζω και εξ όσων το εν λόγω ιστολόγιο προβάλλει, αλλά άποψη ιερέως. Έτσι για να λέμε αλήθειες.


2) Εάν οι απόψεις αυτές, όμως, δεν καταδικάζονται από την Κεφαλή της Εκκλησίας, τότε σημαίνει ότι συμφωνεί με τούτες,οπότε είναι καταδικαστέα, εκτός κι αν η Εκκλησία πιστεύει ότι και τα μέλη της (ιεράρχες και λοιποί) ότι ΟΝΤΩΣ είναι προϊόντα πορνείας. Βεβαίως, εάν έτσι πιστεύουν, δικαίωμά τους, όμως δεν νομίζω ότι ο κόσμος έχει την ίδια άποψη περί γεννήσεως.

Ιδού, ένα προϊόν "πορνείας", όπως το ονομάζει ο ιερέας:



Εσείς, τι λέτε; Είναι; Τον έρωτα που οι αρχαίοι ημών πρόγονοι τον είχαν Θεό, οι Εβραιογενείς θρησκείες -στην συγκεκριμένη περίτπωση ο Χριστιανισμός- τον έχουν ως κάτι βδελυρό. Είναι σωστό αυτό;

3)
Η απάντηση που δίνουν σε αυτό είναι ότι μέσω της βάπτισης εξαγνίζεται το άτομο. Και ερωτώ: Επειδή ένας ιερέας θα πει πέντε ανοησίες και θα βουτήξει το παιδί σε νερό, ΞΑΦΝΙΚΑ το άτομο θα πάψει να είναι αμαρτωλό, έτσι όπως το θέτει η εν λόγω θρησκεία; Εσείς δέχεστε ότι είστε αμαρτωλοί; Ότι είστε μιαροί; Εάν ναι, δικαίωμά σας, εγώ δεν το πιστεύω. Μιαρές ίσως να είναι ορισμένες πράξεις κάποιων, παρά η ύπαρξη. Και εάν θέλετε, μπορούμε και να συζητήσουμε επ' αυτού, όσοι όμως έχετε στοιχειώδη ΛΟΓΙΚΗ που λείπει από αυτόν τον κόσμο. Όσοι δέχεστε ασυζητητί όσα λέει η θρησκεία σας, είτε τελειωμένες υποθέσεις. Θα πεθάνετε σκλάβοι όσων σας λέγονται. Σας εύχομαι ΑΠΟ ΤΩΡΑ καλή ψυχή (αν ποτέ την κάνετε, γιατί ΔΕΝ έχετε).


4) Το ιστολόγιο Σχίζας, έφερε ως πηγή μία ανάρτηση της Ορθοδόξου Χριστιανικής Γωνιάς, με κανονικό σύνδεσμο. Ακολουθώντας τον όμως, βρέθηκε η παρακάτω εικών:



Όπως αντιλαμβάνεστε, κάποιοι "κύριοι" αντιλήφθηκαν την βλακεία τους και το αφαίρεσαν.

5) Παρ' όλ' αυτά, οι ίδιος ο θεός των Χριστιανών δεν ήταν αυτός που μετά την εκδίωξη των πρωτοπλάστων από τον υποτιθέμενο παράδεισο, τους έδωσε την ευχή-κατάρα, να γεννά η γυναίκα τα τέκνα της μετά πόνων και ο άνδρας να ιδρωκοπά για να βγάζει τον ημερήσιο άρτο; Ας είμαστε και λίγο λογικοί επιτέλους.


Συμπερασματικά, αναφερόμενος στους την Χριστιανική Πίστη πρεσβεύοντες Συνέλληνες, θα έλεγα να προσέχουν λίγο τις "διδασκαλίες" που δέχονται, γιατί εάν ψάξουν λίγο την Θρησκεία τους, μέσα από τα λεγόμενα ιερά κείμενα, θα διαπιστώσουν πολλές αντιφάσεις και ανοησίες. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούν ιερά, τα κείμενα αγνώστων συγγραφέων, που πέρασαν χίλιες δύο επεξεργασίες και τα οποία, οι περισσότεροι, ούτε καν τα έχουν διαβάσει, και ΟΣΟΙ λίγο τα διάβασαν, δεν το έκαναν με κριτική ματιά, παρά με τυφλή υποτακτική ανάγνωση.


Οδυσσεύς Θαλασσινός